מנכ"ל משרד השיכון מסכם קדנציה: "הגענו לשיא של שיווקים"

אייל ראובן No Comments on מנכ"ל משרד השיכון מסכם קדנציה: "הגענו לשיא של שיווקים"

מנכ"ל משרד השיכון אביעד פרידמן לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"שטח נדלני": "אני רואה בלימה בעליית המחירים. אין ירידה, אבל רואים את הבלימה. אני לא מאשים אף אחד, אבל לפני המשמרת שלנו היו תקופות קשות במיוחד. שנתיים לא הייתה ממשלה" | האזינו לריאיון

צילום: לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל משרד השיכון אביעד פרידמן מסכם קדנציה במשרד השיכון בריאיון לאיתי גדסי וליענקל'ה פרידמן ב"שטח נדלני". מה היו הישגי המשרד, מה הוא ממליץ לשר החדש שיבוא, והאם הוא מעוניין להמשיך בתפקיד?.

פרידמן פתח את הריאיון עם נתוני השיווק בקדנציה האחרונה: "בשנה שעברה הגענו ל 100 אלף שיווקים. זה היה מספר שיא. השנה נגיע ל 90 אלף שיווקים" אמר. "אני משאיר תכנית עבודה חדשה לשר שייכנס. המטרה שלנו שבשנה הבאה תהיה הגרלה על 45 אלף יחידות דיור" הוסיף פרידמן.

"אני מאד מקווה שנגיע לאותם אזורים של שיווקים. אני רואה בלימה בעליית המחירים. אין ירידה, אבל רואים את הבלימה" טען פרידמן, והוסיף: "אני לא מאשים אף אחד, אבל לפני המשמרת שלנו היו תקופות קשות במיוחד. שנתיים לא הייתה ממשלה ולא היו שיווקים. אני מקווה שמי שיהיה שר השיכון ימשיך בשיווקים".

בנוגע לתכניות התחדשות עירונית אמר: "התחלנו ליישם מסקנות דו"ח ארוך שכתבנו לגבי התחדשות עירונית. המדינה תהיה חייבת להשקיע בזה, כל מה שהיא חושבת להשקיע במיגון ובחיזוק מבנים, עדיף להשקיע בהתחדשות עירונית".

פרידמן התייחס לבנייה הדרושה עבור הציבור החרדי: "לדעתי צריך גם לבנות ערים לחרדים, הציבור החרדי גודל, ולא יצליחו לעמוד בקצב של בניית ערים, ובניית שכונות בערים מעורבות לא תספיק. לכן צריך שילוב של שני הדברים".

והאם הוא רוצה להמשיך בתפקיד? האזינו לריאיון המלא:

 

 



0 תגובות